Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ: 2η ΗΜΕΡΑ

Η μέρα ξεκίνησε με ένα πλούσιο πρωινό. Μαθητές, γονείς και δάσκαλοι ήταν συνεπείς στην ώρα και παρά τη δελεαστική θέα, που απλωνόταν μπροστά μας, απ' τη μια η Βουλή κι απ' την άλλη η Ακρόπολη, ξεκινήσαμε το πρόγραμμα της δεύτερης μέρας, όπως είχε σχεδιαστεί.
Η επίσκεψη στο μουσείο της Ακρόπολης είχε προγραμματιστεί για τις 8.30'. Η ξεναγός μας, κ. Ασπασία, μας περίμενε στην είσοδο του μουσείου κι η ξενάγηση άρχισε. Στη συνέχεια ακολούθησε η ανάβαση στον ιερό βράχο της Ακρόπολης, για να επισκεφτούμε τον Παρθενώνα.
Το απόγευμα στις 3.00 παρακολουθήσαμε τη θαυμάσια παράσταση  "Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες" στο Μέγαρο Μουσικής. Η παράσταση κράτησε περίπου 3 ώρες και παρά την κούραση ικανοποίησε μικρούς και μεγάλους. Οι καταπληκτικοί ηθοποιοί δέχτηκαν να βγούμε μια αναμνηστική φωτογραφία στο τέλος. Σειρά είχε το Καλλιμάρμαρο στάδιο, το αθλητικό κέντρο που φιλοξένησε τους πρώτους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες στη χώρα μας. Επιβλητικό και καλαίσθητο προκαλεί τον επισκέπτη να το διαβεί απ' τη μια άκρη ως την άλλη. Τα παιδιά έτρεξαν στο τερέν του σταδίου ως άλλοι αθλητές. Στα σπλάχνα του φιλοξενεί το μουσείο με τις ολυμπιακές δάδες.
Το βράδυ επισκεφτήκαμε μια μουσική ταβέρνα στην Πλάκα. Το κέφι δεν άργησε να κυριεύσει μικρούς και μεγάλους, που έδειξαν τις χορευτικές τους ικανότητες. Στην ίδια ταβέρνα διασκέδαζε και το σχολείο της Νέας Ραιδεστού.
Λίγο πριν κλείσει η βραδιά μας και κατευθυνθούμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε ανεβήκαμε στην ταράτσα της ταβέρνας και βγάλαμε μια αναμνηστική φωτογραφία κάτω ακριβώς απ' την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα, που επισκεφτήκαμε το πρωί. Η εικόνα ήταν πραγματικά πανέμορφη και ο φωτισμός της έκανε πιο εντυπωσιακή.