Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ

Η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και
Θρησκευμάτων ως Δικαιούχος των Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020» αναλαμβάνει την υλοποίηση με ίδια μέσα (Αυτεπιστασία) της Πράξεις:
 «ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» (MIS 5000041) του Άξονα Προτεραιότητας 6 «Βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος», του Άξονα Προτεραιότητας 8 «Βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος και της διά βίου μάθησης – σύνδεση με την αγορά εργασίας στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας» και του Άξονα Προτεραιότητας 9 «Βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος και της διά βίου μάθησης – σύνδεση με την αγορά εργασίας στην περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου» με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση/EKT.
Φορέας Πρότασης και Λειτουργίας των εν λόγω Πράξεων είναι η Γενική Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε. και Δ.Ε του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Συνοπτική περιγραφή Φυσικού Αντικειμένου της Πράξης
Οι προτεινόμενες Πράξεις υποστηρίζουν και ενισχύουν μια καινοτόμο παρέμβαση που αφορά στο θεσμό του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου με στόχο την ικανοποίηση των κοινωνικών και οικονομικών αναγκών της χώρας, σε συνδυασμό με την παιδαγωγική αξιοποίηση του επιπλέον χρόνου παραμονής των μαθητών στο σχολείο, μέσω του εκσυγχρονισμού του δημόσιου σχολείου, με τη δυνατότητα εφαρμογής καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων. Ο εκπαιδευτικός-μαθησιακός στόχος είναι η βελτίωση των επιδόσεων ενός μεγάλου αριθμού μαθητών, μέσα από το συντονισμό όλων των δράσεων του σχολείου και όχι απλώς μέσα από μια περιορισμένη βοήθεια προς τους μαθητές με διαπιστωμένες χαμηλές επιδόσεις σε ορισμένα ή σε όλα τα μαθήματα ώστε να μειωθεί η σχολική διαρροή. Παράλληλα u956 μέσω του Ολοήμερου Σχολείου ικανοποιείται η αναγκαιότητα υποστήριξης των οικογενειών και δη των εργαζόμενων μητέρων στην προσπάθεια μίας ισόρροπης οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής. Οι δάσκαλοι του Ολοήμερου Προγράμματος συνεργάζονται με τους δασκάλους των πρωινών τμημάτων για την προετοιμασία, εμπέδωση και εμπλουτισμό της διδαχθείσας ύλης των μαθημάτων της πρωινής ζώνης.

Οι εκπαιδευτικοί δύναται να απασχοληθούν αποκλειστικά στο Ολοήμερο Πρόγραμμα των Ολοήμερων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου