Στις 15 Απριλίου 2019 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία
παιχνίδι αγωνιστικού και εκπαιδευτικού προσανατολισμού (orienteering) διαθεματικά
στο μάθημα πληροφορικής , στην αυλή του σχολείου μας με τους μαθητές των Δ1,
Δ2, Ε1, Ε2 και ΣΤ τάξεων.
Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι η εύρεση, με
προκαθορισμένη σειρά, των σημείων ελέγχου μέσα στην διαδρομή και η επιστροφή
στο σημείο τερματισμού. Το παιχνίδι προσανατολισμού στον γνώριμο αύλειο
χώρο του σχολείου είναι ασφαλές για τους μαθητές/τριες και προάγει τη χωρική,
κιναισθητική, συναισθηματική, λογικομαθηματική, φυσιοκρατική νοημοσύνη, αλλά
και την ευημερία τους, ενώ τους ευαισθητοποιεί περιβαλλοντικά. Όταν επιλέγουν
τις διαδρομές ανάμεσα στα σημεία ελέγχου, αποκτούν δεξιότητες ανάγνωσης χάρτη,
κατανόηση του χώρου και ικανότητα λήψης αποφάσεων. Τα λάθη μπορούν να
διορθωθούν και η μάθηση ενισχύεται.
Την υλοποίηση της δράσης αυτήςπρότεινε η εκπαιδευτικός πληροφορικής του σχολείου Μαρία Γκουτουλούδη. Εκπρόσωποι του ΚΠΕ Ποροϊων κα. Ε. Τσολάκη, του ΚΠΕ Κιλκίς Γ. Κεχλιμπάρης όπως και η κα. Ιωάννα Μερτζανίδου, εκπ/κός Φυσικής Αγωγής, επισκέφτηκαν το σχολείο μας και σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό πληροφορικής Γκουτουλούδη Μαρία εκπαιδεύσανε τους μαθητές/τριες να προσανατολίζονται με χάρτη και έπειτα στήθηκε το παιχνίδι αγωνιστικού και εκπαιδευτικού προσανατολισμού στην αυλή του σχολείου (με σωματική άθληση και ερωτήσεις κλειστού τύπου σχετικά με πληροφορική).
Ο χάρτης που χρησιμοποιήθηκε για τοorienteering είχε δημιουργηθεί από τους μαθητές/τριες της Ε1 και Ε2 στα πλαίσια της δράσης «Οι Μικροί Τοπογράφοι». Επίσης, στην γραμματεία τερματισμού, για την καταχώρηση στοιχείων των συμμετεχόντων σε excel αλά και τον υπολογισμό χρόνου και την ανάδειξη των νικητών, βοήθησαν μαθητές/τριες.
Την υλοποίηση της δράσης αυτήςπρότεινε η εκπαιδευτικός πληροφορικής του σχολείου Μαρία Γκουτουλούδη. Εκπρόσωποι του ΚΠΕ Ποροϊων κα. Ε. Τσολάκη, του ΚΠΕ Κιλκίς Γ. Κεχλιμπάρης όπως και η κα. Ιωάννα Μερτζανίδου, εκπ/κός Φυσικής Αγωγής, επισκέφτηκαν το σχολείο μας και σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό πληροφορικής Γκουτουλούδη Μαρία εκπαιδεύσανε τους μαθητές/τριες να προσανατολίζονται με χάρτη και έπειτα στήθηκε το παιχνίδι αγωνιστικού και εκπαιδευτικού προσανατολισμού στην αυλή του σχολείου (με σωματική άθληση και ερωτήσεις κλειστού τύπου σχετικά με πληροφορική).
Ο χάρτης που χρησιμοποιήθηκε για τοorienteering είχε δημιουργηθεί από τους μαθητές/τριες της Ε1 και Ε2 στα πλαίσια της δράσης «Οι Μικροί Τοπογράφοι». Επίσης, στην γραμματεία τερματισμού, για την καταχώρηση στοιχείων των συμμετεχόντων σε excel αλά και τον υπολογισμό χρόνου και την ανάδειξη των νικητών, βοήθησαν μαθητές/τριες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου