ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
|
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στόχος της Πράξης είναι
η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη
σχολική τάξη του γενικού σχολείου και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών
στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού
αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης
εγκατάλειψης του σχολείου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Η υλοποίηση της Πράξης: «Ανάπτυξη
υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών
με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με
Κωδικό ΟΠΣ 5009803, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου
Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», πραγματοποιείται σύμφωνα με την Απόφαση
Ένταξης, το εγκεκριμένο Τεχνικό Δελτίο, την Απόφαση υλοποίησης με ίδια μέσα
(Αυτεπιστασία) του Υποέργου 6, την εθνική νομοθεσία, τη νομοθεσία που διέπει
τον Ειδικό Λογαριασμό του ΥΠΠΕΘ, τον παρόντα Οδηγό, το Σύστημα Διαχειριστικής
Επάρκειας της ΕΔ ΕΣΠΑ Παιδείας, καθώς και όλο το κανονιστικό πλαίσιο του ΕΣΠΑ
2014-2020.
Τα Υποέργα Μισθοδοσίας ΥΠ1, ΥΠ2, ΥΠ3, ΥΠ4, και ΥΠ5
είναι τύπου «ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΚΤ», ενώ το υποέργο ΥΠ6 υλοποιείται με ίδια
μέσα (αυτεπιστασία) και αφορά συμπληρωματικές δράσεις υποστήριξης της Πράξης (οργάνωση
και διαχείριση, ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και Δημοσιότητας (παραγωγή και
διανομή σχετικής αφίσας), κ.λ.π.)
Για την υποστήριξη της υλοποίησης του Φυσικού Αντικειμένου
(ΦΑ) της Πράξης προσλαμβάνεται το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ)
για την στελέχωση των Κέντρων Υποστήριξης ΕΑΕ των ΣΔΕΥ ώστε να αποτελέσουν μέλη
των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ).
Επίσης, τα Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ)
στελεχώνονται με Ειδικό Εκπαιδευτικό προσωπικό (ΕΕΠ) και Εκπαιδευτικούς Ειδικής
Αγωγής και Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσω των
Υποέργων 1-5 της Πράξης.
Οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, πραγματοποιούνται
με έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων πρόσληψης μέσω των Ενιαίων Πινάκων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η διαδικασία κατάρτισης των Ενιαίων Πινάκων
Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η
επιλογή των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βάση τις ανάγκες των Διευθύνσεων
Εκπαίδευσης και η έκδοση των Αποφάσεων πρόσληψης πραγματοποιείται από τις δομές
του ΥΠΠΕΘ, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Οι προσλήψεις πραγματοποιούνται
μετά τη συμπλήρωση ωραρίου των μονίμων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τη διάθεση του πλεονάζοντος προσωπικού της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Η πρόσληψη αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού
(ΕΕΠ), για το σχολικό έτος 2017-2018 πραγματοποιείται με τη χρήση Πινάκων που
τηρούν οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
και σύμφωνα με την με αριθμ. πρωτ. 65475/Δ3/20-04-2017 (ΑΔΑ:
7Ν0Γ4653ΠΣ-ΖΑ5, ΦΕΚ 1369/Β΄/21-04-2017) ΥΑ πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος
του τμήματος Β’-Προσωπικού της διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του
ΥΠΠΕΘ, όπως αυτή τροποποιήθηκε και ισχύει με την με αριθμ. πρωτ.
66929/Δ3/26.04.2017 (ΑΔΑ: 9ΠΒΕ4653ΠΣ-4Γ8, ΦΕΚ 1431/Β΄/26-04-2017 ΥΑ. Ο
καθορισμός προϋποθέσεων, κριτηρίων και διαδικασίας πρόσληψης του ΕΕΠ
καθορίστηκε με την με αριθμ. πρωτ. 64055/Δ3/ ΥΑ (ΦΕΚ 1326Β/19-04-2017). Το
νομικό πλαίσιο των προσλήψεων ορίζεται στις ανωτέρω Υπουργικές Αποφάσεις. Οι
αποφάσεις πρόσληψης και οι συμβάσεις του ΕΕΠ, υπογράφονται με τις κατά τόπους
Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι
αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και ΕΕΠ προσλαμβάνονται, με Σύμβαση Εργασίας
Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για απασχόληση πλήρους ωραρίου ή μειωμένου
ωραρίου (από 9 μέχρι και 15 ώρες την εβδομάδα). Τα εργασιακά, μισθολογικά και
ασφαλιστικά δικαιώματα των ανωτέρω αναπληρωτών είναι αντίστοιχα με εκείνα των
αναπληρωτών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου των αντίστοιχων ειδικοτήτων που
μισθοδοτούνται από τον τακτικό προϋπολογισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου