Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

Χριστουγεννιάτικη Γιορτή 2021

Την Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021, τελευταία ημέρα μαθημάτων για τα σχολεία της χώρας, οι εκπαιδευτικοί οργάνωσαν ξεχωριστά σε κάθε τμήμα ποικίλες εκπαιδευτικές δράσεις στο πνεύμα των εορταστικών ημερών και των Χριστουγέννων. Οι μαθητές και οι μαθήτριες άκουσαν κάλαντα από όλη την Ελλάδα, ερμήνευσαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια, έγραψαν χριστουγεννιάτικες κάρτες, άκουσαν Χριστουγεννιάτικα διηγήματα. Οι μαθητές του Α1, παρουσίασαν ένα θεατρικό με θέμα: "Όνειρο στο χιόνι". Μας άφησαν μηνύματα αισιοδοξίας και αθωότητας, όπως είναι οι ψυχές τους. 

Στο σχόλασμα όλοι αντάλλαξαν ευχές και αποχαιρετίστηκαν σε γιορτινό και ευχάριστο τόνο. 



O Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων εύχονται σε όλους

Καλά κι Ευλογημένα Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το 2022!!!

Υγεία, Αγάπη και Αληθινά Χαμόγελα!!!

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Δράση «Στολίζω την πόλη μου»

Σε συνεργασία της Κ.Ε.ΔΗ.Σ. και της Αντιδημαρχίας Παιδείας του Δήμου Σερρών, 50 χριστουγεννιάτικα δέντρα στήθηκαν στο κέντρο της πόλης μας, προκειμένου να στολιστούν με δημιουργίες παιδιών, με στόχο την ευαισθητοποίηση, τη συμμετοχή και την ενεργοποίηση της φαντασίας αλλά και της δημιουργικής ικανότητας των μαθητών και μαθητριών του Δήμου Σερρών.

Στο πλαίσιο λοιπόν της δράσης «Στολίζω την πόλη μου», το σχολείο μας την Παρασκευή, 17-12-2021 και ώρα 11:30’, συμμετείχε επιτυχώς, στολίζοντας ένα από τα 50 δεντράκια της πόλης.

Τα στολίδια φιλοτέχνησαν οι μαθητές των ΣΤ΄ και Ε’ τάξεων, ενώ τον στολισμό επιμελήθηκαν οι μαθητές του τμήματος ΣΤ2 , συνοδεία του διευθυντή του 18ου δημοτικού σχολείου, κ. Σιαμάγκα Δημήτριο, του υπεύθυνου δασκάλου του τμήματος κ. Σαπουντζτή Χρήστο και της εικαστικού κ. Ταχματζίδου Σμαρούλας. 

Η δράση «Στολίζω την πόλη μου» διεξήχθει σε απόλυτη συμφωνία με τα υπάρχοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, ώστε μαθητές και συνοδοί εκπαιδευτικοί να στολίσουν με ασφάλεια το δικό τους δέντρο.

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

<< Να τα πούμε;>> Κάλαντα από το Τμήμα Γ΄2

Οι μαθητές/τριες του τμήματος Γ2 έγραψαν τα δικά τους κάλαντα, στο πλαίσιο σχολικής εργασίας. Για να τα διαβάσετε κάντε κλικ εδώ.

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

Χριστουγεννιάτικες Κάρτες

Αγαπητοί γονείς, στο πλαίσιο του μαθήματος των Τ.Π.Ε. δημιουργήσαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες των Δ’ και Ε’ τάξεων του σχολείου μας χριστουγεννιάτικες κάρτες, αξιοποιώντας τα σχεδιαστικά εργαλεία του επεξεργαστή κειμένου, για να σας ευχηθούμε καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος!

Έγινε με το Padlet

Ενώ οι μαθητές/τριες της ΣΤ τάξης δημιούργησαν διαδραστικές χριστουγεννιάτικες κάρτες στο Scratch. Κάντε κλικ στην πράσινη σημαία για να "ζωντανέψουν" τα αντικείμενα της κάρτας!

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021

Πρόσκληση σε Διαδικτυακή Ενημερωτική Συνάντηση για τον Εμβολιασμό των παιδιών κατά της Covid‐19


Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο των δράσεων του Παρατηρητηρίου Διαχείρισης Κρίσεων σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης διοργανώνει διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Εμβολιασμός των Παιδιών κατά της Covid‐19», που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15‐12‐2021 και ώρα 12:00 μ.μ

Η συνάντηση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.