Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ...

 Αγαπητοί γονείς,

Με απόφαση της κυβέρνησης από την Τετάρτη 18 και μέχρι τις 30 Νοεμβρίου το σχολείο μας θα συνεχίσει τη λειτουργία του με τηλεκπαίδευση αξιοποιώντας τη σύγχρονη και την ασύγχρονη μορφή εκπαίδευσης. Ο/Η δάσκαλος/α της τάξης σας θα σας στείλει οδηγίες για το πρόγραμμα και τις εκπαιδευτικές πρακτικές, που θα αξιοποιηθούν από όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Την ερχόμενη Τετάρτη θα ξεκινήσει και επίσημα η τηλεκπαίδευση κατά το διάστημα 2.10 - 5.20 το απόγευμα. Όλοι μας, μαθητές και εκπαιδευτικοί, έχουμε μια εμπειρία από την περσινή χρονιά, ενώ τρία τμήματα του σχολείου μας λειτούργησαν με αυτό τον τρόπο πριν λίγο καιρό. Πιστεύω, λοιπόν, ότι οι δυσκολίες που θα συναντήσουμε θα είναι αντιμετωπίσιμες, γιατί υπάρχει μια μικρή γνώση και μια μεγάλη θέληση.

Το σχολείο μας θα παραμείνει ανοιχτό όλο αυτό το διάστημα των δύο εβδομάδων με το διοικητικό του προσωπικό και όλοι μας, Διευθυντής και εκπαιδευτικοί, θα είμαστε στη διάθεση της κάθε οικογένειας και για αυτή τη νέα περίοδο απομόνωσης. Επιπλέον, επειδή στο σχολείο μας υπηρετεί ψυχολόγος και κοινωνική λειτουργός (μια φορά την εβδομάδα), θα παρέχεται η δυνατότητα της απευθείας επικοινωνίας μαζί τους μετά από τηλεφωνικό ραντεβού (2321 0 38559 ή 38628) για όσους μαθητές ή γονείς αισθανθούν αυτή την ανάγκη.

Όσοι γονείς χρειάζονται βεβαιώσεις φοίτησης των παιδιών τους για τη χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού από την υπηρεσία τους, μπορούν να στέλνουν ένα μήνυμα στο e-mail του σχολείου μας mail@18dim-serron.ser.sch.gr και θα τη λαμβάνουν ηλεκτρονικά στο σπίτι τους. Αν κάποιοι δεν έχουν εκτυπωτή στο σπίτι τους, μπορούν να παραλαμβάνουν την έγγραφη βεβαίωση από το σχολείο κατά τις ώρες 8.15-13.15.

Αγαπητοί γονείς,

Η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων στοχεύει στον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού covid-19. Για να το κατορθώσουμε αυτό, είναι ανάγκη να παραμείνουμε στο σπίτι μας, μικροί και μεγάλοι, περιορίζοντας στο ελάχιστο τις μετακινήσεις μας και αποφεύγοντας τις παρέες σε δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους. Είναι ανάγκη να πειθαρχήσουμε όλοι σε μέγιστο βαθμό, για να ανταμώσουμε γρήγορα και πάλι στο σχολείο, στη γειτονιά, στην πόλη μας.

Με υπομονή, καλή διάθεση, περισσότερο ποιοτικό χρόνο μεταξύ των μελών της οικογένειας θα περάσουμε κι αυτό το διάστημα της απομόνωσης και της εκπαίδευσης από απόσταση. Σ’ αυτό το μάθημα είμαστε όλοι μαθητές και δάσκαλοι.

 

Ο Διευθυντής σας

 

Δημήτριος Αθ. Σιαμάγκας

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗ ΘΥΣΙΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΕΠΟΥΣ ΤΟΥ 1940 Η ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ

 Η γιορτή έγινε χωρίς τη μεγαλοπρέπεια των προηγούμενων χρόνων. Καλεσμένοι και επισκέπτες δεν υπήρχαν. Φωτογραφίες και βίντεο δεν τράβηξαν οι γονείς κι οι παππούδες.  
   
Ο Διευθυντής του σχολείου μας παρέδωσε τη σημαία στη σημαιοφόρο και ευχήθηκε να είναι η πρώτη κι η τελευταία φορά, που οι Έλληνες τιμούν τους νεκρούς του έπους του 1940 κι όσους έδωσαν τον αγώνα για αξιοπρέπεια και ελευθερία.

                 
Η αντιπροσωπεία του σχολείου μας επισκέφτηκε το Ηρώο της πόλης και κατέθεσε όχι μόνο στεφάνι αλλά το σεβασμό της στη μνήμη τους, την αναγνώριση της θυσίας τους και την υπόσχεση να φανεί αντάξια της προσφοράς τους.
       


Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020

ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΘΕΑΤΕΣ Η ΦΕΤΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

 Αγαπητοί γονείς, για πρώτη φορά στο σχολείο μας η εθνική επέτειος θα εορταστεί χωρίς να μπορέσετε να παρακολουθήσετε τις προγραμματισμένες εορταστικές εκδηλώσεις με τις οποίες, δάσκαλοι και μαθητές, θα τιμήσουν τους ήρωες της εποποιίας του '40 και θα καταθέσουν το σεβασμό τους σ' αυτούς που υπερασπίστηκαν τα άγια χώματα της πατρίδας.

Πρόγραμμα γιορτής δεν βγήκε φέτος, οι φωτογραφικές μηχανές και οι κάμερες δεν θα καταγράψουν στιγμιότυπα και δρώμενα, τα μάτια των παππούδων και των γιαγιάδων δεν θα βουρκώσουν και τα σώματα δεν θα ριγήσουν. 

Ο κορονοϊός δεν προκαλεί μόνο βλάβες στο σώμα, δεν ενσταλάζει μόνο φόβο στην ψυχή και δεν παγιδεύει απλά το νου σε εφιαλτικά σενάρια, αλλά, επιπλέον, απομακρύνει τις προτεραιότητες από το εθνικό χρέος και το πατριωτικό καθήκον. Η Μητρόπολη δεν θα πλημμυρίσει από τις σημαίες των αντιπροσωπειών των σχολείων, η παρέλαση δεν θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο της πόλης. Στο σχολείο μας κάθε τμήμα θα πραγματοποιήσει μόνο του τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις, χωρίς γονείς και παππούδες, χωρίς θεατρικά δρώμενα ή χορωδιακά σύνολα, χωρίς την έξαψη των συναισθημάτων που προκαλείται, όταν μια παράσταση παρουσιάζεται σε δημόσιο χώρο με προετοιμασμένους θεατές.

Όπως ήδη πληροφορηθήκατε από το ενημερωτικό σημείωμα, οι μαθητές μας θα προσέλθουν την Τρίτη 27 Οκτωβρίου το πρωί στις 8 και αποχωρήσουν περίπου στις 9.45΄. Το πρωί πάντως θα κάνουμε έπαρση της σημαίας, αφού ο διαθέσιμος χώρος το επιτρέπει, και μετά το πέρας των εκδηλώσεων η Έκτη τάξη θα καταθέσει στεφάνι στο ηρώο της πόλης, αντίδωρο στη θυσία τους και προσευχή στη γαλήνη της ψυχής τους.

Ευχή μας και ελπίδα μας ο φετινός εορτασμός να είναι ο μοναδικός στην τοπική εκπαιδευτική ιστορία, που θα πραγματοποιηθεί βουβά, τμηματικά, περιοριστικά. 

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΟ ΚΡΟΥΣΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

  

    Αγαπητοί γονείς, από σήμερα ένα ακόμα τμήμα του σχολείου μας, το Β1, αναστέλλει τη λειτουργία του για 14 ημέρες με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από εισήγηση του Νομίατρου Σερρών. Ο μαθητής μας, σύμφωνα με την ιχνηλάτηση που έκανε ο κ. Αναστασιάδης, φαίνεται να νόσησε την προηγούμενη εβδομάδα, όταν συμμετείχε σε πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης σε ιδιωτική δομή της πόλης μας. Συνεπώς, ο ίδιος, ο αδερφός του και οι μαθητές του Β1 θα πρέπει να παραμείνουν στο σπίτι τους, όπως κι η δασκάλα τους, αξιοποιώντας τη σύγχρονη και την ασύγχρονη μορφή τηλεκπαίδευσης με βάση το ισχύον πρόγραμμα μαθημάτων.

  Τόσο το πρώτο όσο και το δεύτερο κρούσμα των μαθητών μας είναι «εισαγόμενα» δηλαδή προήλθαν από επαφή των μαθητών μας με άτομα έξω από το σχολικό μας περιβάλλον. Διάδοση σε μαθητές ή εκπαιδευτικούς του σχολείου μας δεν παρατηρήθηκε, καθώς τα μέτρα, που λαμβάνονται τόσο την ώρα των μαθημάτων όσο και την ώρα των διαλειμμάτων, είναι αυστηρά και ακολουθούνται με σχολαστικότητα από όλους μας. Είναι ανάγκη να έχουμε την ίδια στάση και συμπεριφορά όλοι μας και κατά τις απογευματινές ώρες, όπως επίσης να αποφεύγουμε μέρη που παρατηρείται συνωστισμός. Εννοείται, ότι  αν παρατηρήσουμε συμπτώματα, που σχετίζονται με την εμφάνιση της νόσου, αμέσως επικοινωνούμε με το γιατρό μας.

  Τα αδέρφια των παραπάνω μαθητών, που φοιτούν σε άλλα τμήματα του σχολείου, αυτή την εβδομάδα είναι προτιμότερο να παραμείνουν στο σπίτι και να ενημερώνονται για τα μαθήματά τους από τους συμμαθητές τους. Οι δάσκαλοι κι οι δασκάλες τους θα στέλνουν υλικό στο σπίτι για τις ημέρες που θα χρειαστεί. Στο τέλος της εβδομάδας, κι εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, Διευθυντής και Νομίατρος θα επανεκτιμήσουμε την κατάσταση δίνοντας νέες οδηγίες.

   Αγαπητοί γονείς, η κατάσταση αυτή μπορεί να διαρκέσει για πολύ καιρό, που μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς. Για αυτό πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε όλοι συντονισμένοι, να ανταλλάσσουμε γρήγορα τις πληροφορίες μεταξύ μας και να τηρούμε διαρκώς τα μέτρα, που έχει αποφασίσει η Πολιτεία με ψυχραιμία και σύνεση.

 

Σέρρες, 20 Οκτωβρίου 2020

Ο Διευθυντής του σχολείου σας

 

Δημήτρης Σιαμάγκας

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...



 Μετά από πρόσκληση του Διευθυντή, κ. Δημητρίου Σιαμάγκα, επισκέφθηκε το σχολείο μας ο παιδίατρος κ. Μπάμπης Βελιώτης, για να συζητήσει με τους εκπαιδευτικούς θέματα που σχετίζονται με τον κορονοϊό covid 19, τη χρήση της μάσκας και τις πιθανές συνέπειες στις ηλικίες των 6-12 από τις ιώσεις γενικότερα. 

Ο γιατρός απάντησε στα ερωτήματα των εκπαιδευτικών με απλά λόγια, παραδείγματα από την εμπειρία του και επίκληση της σχετικής βιβλιογραφίας. Μια συνάντηση και με τους γονείς θα ήταν εξίσου ενδιαφέρουσα, αν δεν υπήρχε η μεγάλη δυσκολία λόγω των αυξημένων μέτρων ασφαλείας. 

Ο Σύλλογος Διδακόντων του 18ου Δημοτικού Σχολείου ευχαριστεί θερμά τον παιδίατρο, κ. Βελιώτη, για την επίσκεψη που έκανε στο σχολείο μας και την καλοσύνη να αφιερώσει χρόνο, ώστε να μας βοηθήσει στην αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας.