Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

ΛΗΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2019-2020

Ανακοινώνεται ότι την Παρασκευή 26 Ιουνίου θα λήξει η φετινή σχολική χρονιά, ενώ την Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020 Θα ξεκινήσει για τους μαθητές η νέα. 
Τα παιδιά θα έρθουν στο σχολείο την Παρασκευή κανονικά στις 8.00 και θα αποχωρήσουν περίπου στις 8.45-9.00.Τα παιδιά της Πρώτης και Δευτέρας τάξης, που λειτουργούσαν εκ περιτροπής με δύο υπο-τμήματα, θα αποχαιρετήσουν το σχολείο όλα μαζί είτε στην τάξη τους είτε στο πίσω μέρος της αυλής ανάλογα με τον καιρό και τον αριθμό των παρόντων. 
Οι γονείς που θα περιμένουν να παραλάβουν τα παιδιά τους πρέπει να βρίσκονται εκτός της σχολικής αυλής. Οι Έλεγχοι Προόδου θα παραδοθούν στα παιδιά μέσα σε ειδικό φάκελο.
Ο Διευθυντής και οι δάσκαλοι του σχολείου μας εύχονται στους μαθητές και τις οικογένειές τους ένα χαρούμενο, ξεκούραστο και γεμάτο όμορφες εικόνες και συναρπαστικές εμπειρίες Καλοκαίρι, ενώ στους μαθητές και τις μαθήτριες της Έκτης τάξης "Καλή συνέχεια" στις σπουδές τους και ευόδωση των στόχων τους!!!

ΕΝΙΣΧΥΘΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Μια αστοχία που συνόδευε την παράδοση των γηπέδων στο σχολείο μας αποκαταστάθηκε λίγο πριν τη λήξη του σχολικού έτους 2019-2020. Η περίφραξη του σχολείου επεκτάθηκε καθ' ύψος με αποτέλεσμα οι μπάλες του μπάσκετ και του βόλεϊ να μην είναι εύκολο να βρεθούν στο δρόμο τρομάζοντας τους οδηγούς και τους περαστικούς.

ΠΡΙΝ

ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ

Κυρίες και Κύριοι,
Η ανθρωπότητα περνάει μια πρωτόγνωρη δοκιμασία και βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν μικροσκοπικό ιό, που σκόρπισε θάνατο, φόβο, απόγνωση. Στην πατρίδα μας σημειώθηκαν ελάχιστα κρούσματα και περάσαμε το πρώτο κύμα σχετικά ήπια, εξ αιτίας της έγκαιρης λήψης μέτρων μεταξύ των οποίων και η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
Σήμερα, ανοίγουν και πάλι τα Δημοτικά σχολεία και τα Νηπιαγωγεία, κι έτσι το σύνολο των σχολείων της χώρας, αφού προηγήθηκαν τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, θα λειτουργούν για το διάστημα, που αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας, με τους μαθητές και τις μαθήτριες να βρίσκονται στο φυσικό τους χώρο.
Οι κρατικές αρχές, οι υπηρεσίες της χώρας, οι Ο.Τ.Α. και οι φορείς τους έλαβαν όλα τα αναγκαία μέτρα για την ομαλή και ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων μας. Ο Δήμος Σερρών και οι άνθρωποί του έπλυναν τις αυλές, έκοψαν τα χόρτα, διένειμαν απολυμαντικό υγρό, ενίσχυσαν τα σχολεία με είδη υγιεινής και καθαριότητας, επανέφεραν το προσωπικό καθαριότητας στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και αναδιάταξαν τις δυνάμεις του, με στόχο την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία του.
Αυτή την περίοδο το σημαντικότερο ρόλο τον αναλαμβάνετε εσείς, οι κυρίες και οι κύριοι που καθημερινά βρίσκεστε στις αίθουσες διδασκαλίας και σε κάθε διαθέσιμο και ωφέλιμο χώρο των σχολείων μας. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί περιμένουν από σας να εγγυηθείτε και πάλι, όπως κάνετε χρόνια τώρα, την ασφάλεια και την υγιεινή του πιο ζωτικού χώρου, του ελληνικού σχολείου. Η κοινωνία ολόκληρη προσδοκά να ελαχιστοποιήσει την αγωνία και την ανησυχία της παρατηρώντας το έργο σας και τις συνέπειές του.
Οι χαρούμενες φωνές θα γεμίσουν και πάλι τα σχολεία μας. Η ψυχολογική καταιγίδα θα κοπάσει και η ελπίδα, η χαρά και η αγάπη θα κυριαρχήσει. Τότε όλοι μας θα κλείσουμε για πάντα την άσχημη παρένθεση και η οριστική ίαση θα ανακουφίσει το σώμα αλλά και την ψυχή μας.
Εμείς θα γνωρίζουμε ότι αυτό δεν το οφείλουμε μόνο στους ειδικούς επιστήμονες και τους γιατρούς αλλά και στις σχολικές καθαρίστριες. Κι αυτό θα είναι η μεγαλύτερή σας ανταμοιβή!!!
Σας ευχαριστούμε για ό,τι κάνετε για τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά μας!!!

Σέρρες, 1 Ιουνίου 2020
Ο Εντεταμένος Δημοτικός Σύμβουλος
για θέματα Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης
Δημήτρης Σιαμάγκας

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 61387/Δ2/2020 ΦΕΚ 2016/Β/25-5-2020, τροποποίηση της 58167/Δ2/13-04-2018 υπουργικής απόφασης (Β΄ 1371) με θέμα «Λειτουργία Μουσικών Σχολείων», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει,  παρατείνονται οι εγγραφές των γονέων - κηδεμόνων των μαθητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής για τα Μουσικά Σχολεία για φέτος μέχρι και 5 Ιουνίου 2020, μέσω ηλεκτρονικής αίτησης. Για το Μουσικό Σερρών οι αιτήσεις γίνονται στον σύνδεσμο:
 Επίσης σας ενημερώνουμε ότι έχουμε δημιουργήσει ένα 10λεπτο βίντεο για τους μικρούς υποψηφίους, γνωριμίας με το Μουσικό Σχολείο και τα όργανα της συμφωνικής και παραδοσιακής ορχήστρας που επιγράφεται ‘Το Μουσικό Σχολείο Σερρών με μια ματιά’. Το βίντεο μπορείτε να το αναζητήσετε στους παρακάτω συνδέσμους:






Ακριβής ημερομηνία εξετάσεων δεν έχει ορισθεί ακόμη.






Για την εκπαιδευτική κοινότητα του Μουσικού Σχολείου



Η Διευθύντρια, Σκέμπερη Ευαγγελία, φιλόλογος

Τρίτη 26 Μαΐου 2020

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

Ανακοινώθηκε από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων η επαναλειτουργία των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων από την ερχόμενη Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020. Φέτος, αντί η λήξη των μαθημάτων να είναι στις 15 Ιουνίου, θα δοθεί παράταση κι έτσι θα τελειώσουν την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020
Αυτή τη φορά οι κανόνες θα είναι κάπως διαφορετικοί. Ειδικότερα:

Τμήματα, που θα παρακολουθούν έως 15 μαθητές, θα λειτουργούν σε καθημερινή βάση με 1,5 μέτρο απόσταση στα θρανία, τα οποία θα έχουν τον ίδιο προσανατολισμό.
Τμήματα, που θα έχουν περισσότερους από 15 μαθητές, θα διαιρούνται σε 2 υπο-τμήματα, τα οποία θα λειτουργούν εκ περιτροπής: Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το ένα, Τρίτη-Πέμπτη το άλλο, και την επόμενη εβδομάδα το αντίθετο. 
Τα διαλείμματα θα γίνονται σε διαφορετικές ώρες, ώστε να έχουμε το λιγότερο συγχρωτισμό, κάτι που για το σχολείο μας είναι εύκολο με την έκταση της αυλής μας. 
Όσοι γονείς επιθυμούν να απαλλάξουν το παιδί τους από τη φοίτησή του στο σχολείο μας, μπορούν να συμπληρώσουν μια υπεύθυνη δήλωση, η οποία θα έχει τη φράση "δηλώνω ότι ο/η μαθητής/τρια …………………. θα απουσιάσει από 1-26/06/2020 γιατί στο σπίτι μας μένει άτομο, που ανήκει σε ομάδα υψηλού κινδύνου ή ευπαθή ομάδα και κινδυνεύει να νοσήσει από τον κορονοϊό COVID-19".
Το διάστημα που ακολουθεί το Ολοήμερο Τμήμα δεν θα λειτουργήσει. 
Καθημερινά οι αίθουσες θα καθαρίζονται και θα αερίζονται, ενώ η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές. 
Σε κάθε αίθουσα θα υπάρχει αντισηπτικό υγρό, υγρό σαπούνι στις τουαλέτες και στις εξωτερικές βρύσες, ενώ η καθαρίστρια του σχολείου θα το καθαρίζει δύο φορές την ημέρα, και κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και μετά τη λήξη των μαθημάτων. 
Το διάστημα που ακολουθεί δεν επιτρέπεται η είσοδος γονέων-κηδεμόνων στο σχολείο, παρά μόνο για σοβαρό λόγο και μετά από προσυνεννόηση. Είναι καλύτερο για όλους να χρησιμοποιούμε το τηλέφωνο ή να στέλνουμε μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (mail@18dim-serron.ser.sch.gr). 
O Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας θα συνεδριάσει το πρωί της Πέμπτης 28 Μαΐου και θα αποφασίσει τις λεπτομέρειες του προγράμματος λειτουργίας του. 
Όσοι γονείς γνωρίζετε ήδη ότι τα παιδιά σας δεν θα παρακολουθήσουν τα μαθήματα για τους λόγους που αναφέρονται παραπάνω, παρακαλούμε να μας το γνωρίσετε τηλεφωνικά μέχρι την Πέμπτη στις 12.00, ώστε να το λάβουμε υπόψη στον αναγκαίο προγραμματισμό (τηλέφωνο σχολείου 2321038559). 
Ελπίζω ότι θα ανταμώσουμε όλοι μας υγιείς και χαρούμενοι την ερχόμενη Δευτέρα και το διάστημα που μας απομένει θα είναι περίοδος ήρεμης σχολικής ζωής και ουσιαστικών λογικών στοχασμών.

Ο Διευθυντής του σχολείου
Δημήτρης Σιαμάγκας