Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ

Μετά από μια γραφειοκρατική περιπέτεια πέντε περίπου χρόνων ολοκληρώθηκε η διαδικασία ανάδειξης του εργολάβου, που θα εκτελέσει το έργο της επέκτασης της αυλής προς το νότιο τμήμα της με συνέπεια τον υπερδιπλασιασμό της.
Σε συνάντηση του Διευθυντή του σχολείου με τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Σερρών, κ. Πάλλα, την Τρίτη 18 Ιουνίου έγινε γνωστό ότι ο εργολάβος θα ξεκινήσει τις εργασίες στις αρχές Σεπτεμβρίου κι όχι αμέσως, ώστε να αξιοποιηθεί στο έπακρο ο πολύτιμος χρόνος των διακοπών. Ο Διευθυντής του σχολείου κατέθεσε τον προβληματισμό του για το γεγονός ότι οι εργασίες θα γίνονται παρουσία των μαθητών, με όποιους κινδύνους μπορεί αυτό να εγκυμονεί, όμως ο κ. Πάλλας διαβεβαίωσε ότι αφενός δεν μπορεί να ξεκινήσει νωρίτερα, καθώς εκκρεμούν τυπικά κωλύματα και ημερομηνίες, κι αφετέρου ότι θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή δυσάρεστων συνεπειών.      

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΚΟΨΑΝΕ ΤΑ ΧΟΡΤΑ...

      Σήμερα το πρωί ο εργολάβος, που ανέλαβε το έργο της κοπής των χόρτων στις αυλές των σχολείων, επισκέφτηκε το σχολείο μας κι έκοψε τα χόρτα, που είχαν μετατρέψει την πίσω αυλή του σχολείου σε ζούγκλα.
     Στο σχολείο λειτουργεί το ΚΔΑΠ του Δήμου και τα παιδιά, που παρακολουθούν το πρόγραμμα, κινδύνευαν από ερπετά και έντομα, που έβρισκαν καταφύγιο στην πλούσια χλωρίδα της αυλής.
     Ελπίζουμε ότι στις αρχές Σεπτεμβρίου, που θα ανοίξουν τα σχολεία για το σύνολο των μαθητών, η κατάσταση να είναι άριστη από κάθε άποψη.

Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2017

Μαθητές και μαθήτριες του 18ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών στην παρέλαση της 29ης Ιουνίου 2017 με αφορμή τα "Ελευθέρια" 2017.
Περηφάνια, ομορφιά, χάρη, αρμονία...



Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ... ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ

Με τον απαραίτητο σεβασμό προσήλθαν το πρωί της Τετάρτης 28 Ιουνίου μαθητές, γονείς κι ο Διευθυντής του σχολείου μας, κ. Σιαμάγκας, στο ηρώο της πόλης για την κατάθεση στεφάνου προς τιμή των Ελλήνων Αξιωματικών και στρατιωτών, που απελευθέρωσαν την πόλη από τον Βούλγαρο κατακτητή στις 29 Ιουνίου 1913.
Η αντιπροσωπεία του σχολείου μαζί με μαθητές απ' το 2ο ΕΠΑΛ, αφού ολοκλήρωσαν το τιμητικό καθήκον τους, αποχώρησαν για να συναντηθούν και πάλι αύριο στην επίσημη δοξολογία και κατόπιν στην παρέλαση, που θα ξεκινήσει στις 11.00 στην οδό "Κωνσταντίνου Καραμανλή".   
Την αντιπροσωπεία του 18ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών αποτελούσαν οι μαθητές:
Μαρία Κουλακίδου, σημαιοφόρος
Απίδιαλη Κυριακή, παραστάτης
Καραμανίδου Ελεωνόρα,παραστάτης
Τρανούδη Ηλιάνα,παραστάτης
Φιλιπίδης Ανδρέας,παραστάτης
Χριστοφορίδου Ευδοκία,παραστάτης
Παναγιώτα Δημητριάδου, κατάθεση στεφάνου