Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ

Ανακοινώνεται ότι η γιορτή λήξης για το σχολικό έτος 2016-17 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 15 Ιουνίου και ώρα 8.30΄ στην αυλή του σχολείου. Την προηγούμενη ημέρα, την Τετάρτη 14 Ιουνίου και ώρα 10.15΄ θα πραγματοποιηθεί η αφιερωμένη στην Έκτη τάξη γιορτή, με την οποία οι μαθητές κι οι μαθήτριες θα αποχαιρετήσουν τους συμμαθητές τους και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ...

Με τη μεγάλη ετήσια ημερήσια εκδρομή έκλεισε η φετινή χρονιά για το 18ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών.
Η μέρα ξεκίνησε με την επίσκεψη στην όμορφη πόλη της Καβάλας. Πόλη πανέμορφη και ταυτόχρονα τόσο αφιλόξενη για τα αυτοκίνητα αλλά και τους πεζούς, καθώς οι δρόμοι της είναι στενοί και τα πεζοδρόμια ανύπαρκτα. Πριν την κατασκευή της Εγνατίας οδού όσοι ταξίδευαν ανατολικότερα ήταν αναγκασμένοι να τη διασχίζουν επιβαρύνοντας περισσότερο την ατμόσφαιρα και προκαλώντας κυκλοφοριακή συμφόρηση στο κέντρο της.   
Η αποζημίωσή τους ήταν η καταπληκτική θέα της ακρόπολης στην παλιά πόλη και η γαλήνη της θάλασσας, καθώς περνούσαν δίπλα της. Πολλοί τουρίστες επισκέπτονται την τοποθεσία, για να απολαύσουν τη θέα του λιμανιού αλλά και τα σκαρφαλωμένα  στους γύρω λόφους σπίτια.
Το πιο χαρακτηριστικό αξιοθέατο της πόλης είναι οι καμάρες της, το Μεσαιωνικό Υδραγωγείο. Με  μήκος 280 μέτρα και ύψος 25 μέτρα οι 60 αψίδες τεσσάρων διαφορετικών μεγεθών εντυπωσιάζουν τους επισκέπτες, ιδίως όταν βρίσκονται από κάτω τους. 
Σε απόσταση 4 χιλιομέτρων από την Καβάλα βρίσκεται ο "πολυχώρος batis", μέρος που προσφέρεται για άνετη και ασφαλή διαμονή σχολικών ομάδων.  
Στο καθαρό, λειτουργικό και όμορφο περιβάλλον του μπορούν μικροί και μεγάλοι να παίξουν, να πάρουν το αναψυκτικό ή τον καφέ τους δίπλα στη θάλασσα ή ακόμα καλύτερα να απολαύσουν ένα πικ νικ με τους αγαπημένους τους φίλους.
Καθώς ο χρόνος είναι πάντα λιγοστός, όταν πολλοί άνθρωποι μετακινούνται μαζί και το πρόγραμμα περιλαμβάνει επισκέψεις σε διαφορετικά μέρη, η αναχώρηση σήμανε στις 3.30'.  
Αναχωρώντας σταδιακά αφήσαμε πίσω μας το φιλόξενο χώρο του Μπάτη και αιχμαλωτίσαμε κάποιες εικόνες, τεκμήρια της παρουσίας μαθητών, γονέων και δασκάλων στην τελευταία του σχολικού έτους 2016-17 εκπαιδευτική επίσκεψη.
Λίγο πιο μακριά στο χωριό Κηπιά ένας νέος άνθρωπος, πιστός υπηρέτης της τέχνης του, δημιούργησε ένα χώρο, όπου εκθέτει τα έργα του. Πρόκειται για τον Θόδωρο Κοκκινίδη, τον ιδρυτή του Μουσείου Κέρινων Ομοιωμάτων. O κ. Κοκκινίδης ξεκίνησε την πορεία σε ηλικία 16 ετών, όταν έφτιαξε το πρώτο του ομοίωμα, τον Μάικλ Τζάκσον.
Με περίσσια υπομονή, βασικό χαρακτηριστικό ενός καλλιτέχνη,  υποδέχτηκε, εξήγησε την τεχνική του και ξενάγησε στο χώρο του όλους τους μαθητές και τους συνοδούς τους, οι οποίοι σε ομάδες των 25-30 ατόμων επισκέφτηκαν το μουσείο.
Μικροί και μεγάλοι με την γλυκιά κόπωση μιας ευχάριστης εμπειρίας ξεκίνησαν το δρόμο της επιστροφής στις Σέρρες γεμάτοι από σκέψεις, συναισθήματα και πλούσιες εικόνες. 

Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

ΠΑΜΕ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ;

Την Παρασκευή 19 Μαΐου τα 2 τμήματα της Β΄ τάξης επισκέφθηκαν την Δημοτική Βιβλιοθήκη Σερρών. Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Γινόμαστε μικροί βιβλιοθηκονόμοι”, η κ. Μαρία Βραχλιώτου μας έμαθε τα μυστικά του βιβλίου και της ανάγνωσης.
Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στο φιλόξενο και άρτια οργανωμένο χώρο της βιβλιοθήκης, έπαιξαν, παρατήρησαν και δραματοποίησαν ένα βιβλίο.
Τέλος, κάθε μαθητής και μαθήτρια έφυγε από το παιδικό τμήμα της βιβλιοθήκης με τις καλύτερες εντυπώσεις, αφού πρώτα δανείστηκε ένα βιβλίο, ως ενθύμιο μιας αξέχαστης εμπειρίας.

Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

ΚΛΕΙΣΤΑ ΛΟΓΩ ... ΕΚΛΟΓΩΝ

Την Τετάρτη 31 Μαΐου τα σχολεία της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών θα παραμείνουν κλειστά, καθώς τα μέλη του Συλλόγου Εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης "Ο Εμμ. Παπάς" έχουν προγραμματίσει την Ετήσια Γενική τους Συνέλευση, η οποία θα ολοκληρωθεί με τις εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων για την 86η Γενική Συνέλευση του κλάδου.  

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΑΡΜΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ


Την Πέμπτη 18 Μαΐου η πρώτη τάξη επισκέφτηκε το ΚΕΘΙΣ στο Νέο Σκοπό με στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά τα άλογα τη φύση.

Η υπεύθυνη του χώρου τα καλωσόρισε, μίλησε για το σκοπό της λειτουργίας του κέντρου και μας σύστησε το άλογο. Μας ενημέρωσε για την ανατομία του, τις συνήθειές του, τον χαρακτήρα του και τη χρησιμότητά του. Αργότερα έκαναν ιππασία, περιηγήθηκαν στους χώρους όπου σταβλίζονται τα άλογα. Έφυγαν από τον χώρο με γνώσεις και πολύ όμορφες εντυπώσεις.