Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας  και του σχεδιασμού αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών το σχολείο μας πραγματοποίησε άσκηση εκκένωσης του κτιρίου την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου και εκπαιδευτική άσκηση με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σερρών την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου. 
Το κλιμάκιο της Πυροσβεστικής υποδέχτηκαν Διευθυντής και δάσκαλοι του σχολείου μας στις 10.00 το πρωί κι αμέσως έγινε η θεωρητική ενημέρωση στον εσωτερικό χώρο του σχολείου μας. Στη συνέχεια οι μαθητές συμμετείχαν σε ένα βιωματικό εκπαιδευτικό εργαστήριο, καθώς φόρεσαν πυροσβεστικά κράνη, μπήκαν στο εσωτερικό του πυροσβεστικού οχήματος, χειρίστηκαν τη μάνικα του νερού και δοκίμασαν ρίψεις με πυροσβεστήρες του σχολείου. Η εμπειρία απ' την συγκεκριμένη δράση υπήρξε πολύτιμη και το σχολείο μας ευχαριστεί το κλιμάκιο της Πυροσβεστικής κι ιδιαίτερα τον επικεφαλής αυτού, κ. Παντελή Ελευθεριάδη, τόσο για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας όσο και το περιεχόμενο που έδωσε στην επίσκεψη της Υπηρεσία του.  

ΑΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου και με αφορμή την εορτή του Αγίου Στυλιανού, προστάτη των παιδιών, το σχολείο μας εκκλησιάστηκε στον ιερό Ναό Αγίου Νικήτα. Στην επιστροφή τους στο σχολείο τα παιδιά περίμεναν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων, που προσέφεραν αρτοποιήματα προς τιμή του αγίου. Μαθητές και δάσκαλοι, που έλαβαν το δώρο του Δ.Σ. εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους και ευχήθηκαν ο προστάτης άγιος των παιδιών να προστατεύει ες αεί τα παιδιά. 

ΚΟΛΥΜΠΑΜΕ ΚΑΙ ... ΒΟΥΤΑΜΕ


Το πρόγραμμα που σχεδίασε ο Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής της περιφέρειας Σερρών σε συνεργασία με την Α/θμιας Εκπ/ση και το Κολυμβητήριο Σερρών με στόχο να μάθουν οι μαθητές να κολυμπούν και συνεπώς να ελαχιστοποιεί ο κίνδυνος ατυχήματος, όταν βρίσκονται μέσα στο νερό, πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του, για τα τμήματα που επιλέχθηκαν να λάβουν μέρος κατά το πρώτο τρίμηνο του σχολικού έτους 2015-16. 


Τα παιδιά ξεκίνησαν απ' τα βασικά πράγματα - επαφή, γνωριμία, εξοικείωση με το νερό - πέρασαν στην πράξη - κολύμπι με σωσίβιο και στενή επιτήρηση - και σήμερα τολμούν όχι μόνο να κολυμπούν άφοβα αλλά και να καταδύονται από την πλατφόρμα ύψους 3 μέτρων, όπως μαρτυρούν και οι σχετικές φωτογραφίες. 


Γνώση, εμπειρία αλλά και απόλαυση περιμένουν τους μαθητές μας για τρεις ακόμα εβδομάδες (μέχρι και την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου) σε ένα τόσο αναγκαίο πρόγραμμα, που υλοποιείται με τη συμμετοχή και του σχολείου μας με τη βοήθεια των γυμναστών του προγράμματος και την ολόπλευρη στήριξη της γυμνάστριάς μας, Σοφίας Καρατζά. 

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Η Β ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Tην Πέμπτη 20 Νοεμβρίου η Β΄τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Σερρών. Εκεί παρατήρησαν και θαύμασαν πολλά είδη της πανίδας του τόπου μας, ζωγράφισαν  ό,τι τους έκανε εντύπωση, καθώς και χάρηκαν την όμορφη φθινοπωρινή φύση.

(Β΄ τάξη) 

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ 17ης ΝΟΕΜΒΡΗ

Την Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015 με μια εξαιρετική παράσταση και αξιοποιώντας κείμενο απ' το βιβλίο της Ζωρς Σαρή, που διασκευάστηκε σε θεατρικό κείμενο για τις ανάγκες της γιορτής, οι μαθητές της Έκτης τάξης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Αγγελικής Τερζή και Πόπης Σισμάνη και τη συνέργεια του Χρήστου Κοτσάφτη προσέγγισαν όρους δυσνόητους για αυτούς τιμώντας την επέτειο του Πολυτεχνείου. 
Έδωσαν τη δική τους διάσταση σε μια ιστορία γραμμένη στις καρδιές και στη σκέψη μας, που αποτελεί ένα σταθερό σημείο αναφοράς του αγώνα για δημοκρατία, ένα σύμβολο διαχρονικό. Το ποίημα "Μίλα" του Αζίζ Νεσίν με τη δική τους φωνή πήρε σάρκα και οστά και καθήλωσε μικρούς και μεγάλους.
Με το κεντρικό σύνθημα "Ψωμί - Παιδεία - Ελευθερία", επίκαιρο όσο ποτέ, η νέα γενιά αξιώνει και διεκδικεί το αναφαίρετο δικαίωμα της συμμετοχής στη μόρφωση, τον πολιτισμό την αξιοπρεπή εργασία.  



17noe15 from 18o dimserron on Vimeo.