Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕΡΑ 1η

Το τριήμερο 29-31 Μαΐου μαθητές και μαθήτριες της Έκτης τάξης συνοδευόμενοι απ' γονείς τους και την εκπαιδευτικό, κ. Δήμητρα Μηνά, καθώς και το Διευθυντή του σχολείου μας, κ. Δημήτρη Σιαμάγκα, συμμετείχαν σε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα, με βασικό σκοπό να ενημερωθούν για τη λειτουργία του πολιτεύματος μέσα απ' το πρόγραμμα επισκέψεων στη Βουλή των Ελλήνων. 


Το διακριτικό του σχολείου μας στο μπροστινό παράθυρο μαρτυρούσε τον τόπο καταγωγής των εκδρομέων, κάτι που συχνά γινόταν θέμα σχολιασμού από όσους συναντήσαμε στη διαδρομή. Μαθητές και μαθήτριες στο εσωτερικό του λεωφορείου με τη συνοδεία του ύμνου της αγαπημένης τους ομάδας (ΠΑΟΚ) και τη σημαία ως άλλο λάβαρο δεν σταμάτησαν μέχρι τη Θεσσαλονίκη να φωνάζουν όλα τα συνθήματα, που γνώριζαν τόσο για τον ΠΑΟΚ όσο και για την άλλη αγαπημένη τους ομάδα, τον Πανσερραϊκό.  

Το μακρύ και ενδιαφέρον ταξίδι έκανε πιο ξεκούραστο τόσο ο δροσερός καιρός (συννεφιά όλη τη μέρα όσο και οι συχνές στάσεις για καφέ, φαγητό και ικανοποίηση κάθε άλλης ανάγκης. 
 Το μεσημέρι στις 2.00 φτάσαμε στον ιερό χώρο των Θερμοπυλών, όπου η αποφασιστικότητα, η αυτοδέσμευση και το υψηλό φρόνημα των Σπαρτιατών και των συμπολεμιστών τους έγραψαν μια χρυσή σελίδα στο βιβλίο της ελληνικής ιστορίας.
Εκεί είχαμε και την πρώτη ευχάριστη έκπληξη της επίσκεψης: ο πρέσβης της Τσεχία επισκέφτηκε το Κέντρο Ιστορική Ενημέρωση του Δήμου Λαμιέων και αφού έλαβε την πρόσκληση των μαθητών να επισκεφτεί και τις Σέρρες, δέχτηκε να φωτογραφηθεί με την ομάδα μας και το Δήμαρχο ως ένδειξη θετικής ανταπόκρισης και τεκμηρίου της συνάντησης μας. 

Το εσωτερικό του Κέντρου ήταν πολύ όμορφα διακοσμημένο με απεικονίσεις των πολεμιστών και της μάχης που έδωσαν και οι γονείς αξιοποίησαν το χρόνο αναμονής έως ότου ΄ρθει η σειρά του σχολείου μας για ενημέρωση να φωτογραφίσουν τα παιδιά, ως ανάμνηση μιας συγκινητικής επίσκεψης. 
Στη συνέχεια μας οδήγησαν στην αίθουσα Πληροφόρησης και κατόπιν στην αίθουσα προβολής της ταινίας που αναπαριστά τη μάχη των Θερμοπυλών και τον αγώνα των Ελλήνων, που με τη θυσία τους απέτρεψαν την είσοδο των Περσών στην Ευρώπη. 
Αμέσως μετά επισκεφτήκαμε το μνημείο του βασιλιά Λεωνίδα, που έγινε σύμβολο της ανδρείας και κυρίως της δέσμευσης σε αξίες και αρχές που σχετίζονται με τα καθήκοντα και τις αποστολές που μας εμπιστεύονται.  

 Το πρόγραμμα της πρώτης ημέρας συνεχίστηκε με την επίσκεψη στο λούνα παρκ, όπου τα παιδιά χάρηκαν τα παιχνίδια που δοκίμασαν και περισσότερο τη βόλτα με το κανό μέσα απ' το νερό, το τρενάκι, το τρελό ποντίκι, κ.ά.  
Η πρώτη μέρα κοντεύει να ολοκληρωθεί. Η άφιξή μας στο ξενοδοχείο και η πρώτη συνάντηση στην Υποδοχή, για να πάρουμε τα δωμάτιά μας, δεν δείχνει καθόλου κούραση. Εξάλλου σε λίγο, μετά την τακτοποίηση και το μπάνιο, θα ακολουθήσει έξοδος στη Γλυφάδα για φαγητό. 
Αθήνα, ήρθαμε!!!!! 
(συνεχίζεται) 

ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Ολοκληρώθηκαν για φέτος οι σχολικοί αγώνες με το άθλημα του ποδοσφαίρου. Οι μαθητές αγωνίστηκαν την Τετάρτη 27 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του αθλητικού κέντρου "ENERGY" με εξαιρετικές συνθήκες, καθώς η μέρα είχε συννεφιά και καλή θερμοκρασία. 


Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από ομάδα αγοριών απ' τις τάξεις Ε και Στ τάξη, ενώ τους αγώνες παρακολούθησε για λίγο και το ΣΤ1 τμήμα. Τα παιδιά χάρηκαν τη συμμετοχή τους και επέστρεψαν με πολύ καλή διάθεση και καθόλου κούραση στο σχολείο.  

Φέτος οι σχολικοί αγώνες έγιναν με μεγάλη καθυστέρηση προκαλώντας επιβαρύνσεις στο ήδη φορτωμένο πρόγραμμα των σχολείων λόγω της λήξης του σχολικού έτους. Ελπίζουμε ότι την επόμενη χρονιά θα προγραμματιστούν και θα υλοποιηθούν στις αρχές της Άνοιξης, όπως έγινε τα τελευταία χρόνια. 

Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Η ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ

Την περασμένη Παρασκευή 22 Μαΐου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ετήσια ημερήσια εκδρομή του. Φέτος ο προορισμός μας ήταν το Μουσείο Αμφίπολης και τμήματα του ευρύτερου αρχαιολογικού χώρου (ξύλινη γέφυρα, τείχη, αρχαίο γυμνάσιο, κλπ)
Ασφαλώς, δεν μπορούσε να λείπει απ' την ξενάγησή μας το λιοντάρι της Αμφίπολης, σημείο αναφοράς της περιοχής μ ας και σύμβολο της ομάδας του Πανσερραϊκού.



Μετά το μεσημέρι οι εκδρομείς φιλοξενήθηκαν στο κάμπιγκ "ΜΠΑΤΗΣ" στο χωριό Παληό, λίγο έξω απ' την Καβάλα, σε έναν πολύ όμορφο και καθαρό χώρο δίπλα στη θάλασσα. 
Μικροί και μεγάλοι πέρασαν ξεκούραστα και όμορφα μέχρι νωρίς το απόγευμα, όταν και ξεκίνησε η επιστροφή μας στο σχολείο. 
Οι αναμνήσεις και οι εμπειρίες της επίσκεψης θα συνοδεύουν  τους δασκάλους, τους μαθητές και τους γονείς τους και θα θυμίζουν την επίσκεψη για πολύ καιρό. 

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 28 ΜΑΪΟΎ ΓΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

Την Πέμπτη 28 Μαΐου ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Σερρών "Ο Εμμ. Παπάς" θα πραγματοποιήσει την ετήσια Γενική του Συνέλευση κι αμέσως μετά αρχαιρεσίες για την εκλογή των συνέδρων του Πανελλήνιου Συνεδρίου της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος. Κατά συνέπεια, το σχολείο δεν θα λειτουργήσει ούτε στον πρωινό ούτε στον απογευματινό κύκλο.

Σάββατο 23 Μαΐου 2015

O ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ PESTALOGGI ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ...

Η σχέση αγάπης είναι ανταποδοτική, όπου ο μαθητής γίνεται πρόσωπο που δίνει και παίρνει αγάπη… Αντίθετα, το διαψευσμένο, στερημένο αγάπης, παιδί θα εξελιχθεί σε έναν εγωιστή, απροσάρμοστο ή συναισθηματικά διαταραγμένο ενήλικο.

Gerald Gutek (1999:61), Pestalozzi and education, Prospects Heights, ILL: Wave –land Press, Inc.