Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ



ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΠΟΛΗ ...


Γίνεται γνωστό ότι την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018 θα τελεστούν εορταστικές και λατρευτικές εκδηλώσεις στη μνήμη των Αρχιστρατήγων Μιχαήλ και Γαβριήλ, των εφόρων και  προστατών της πόλης μας, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών.  Το σχολείο μας θα εκπροσωπηθεί με τον Σημαιοφόρο και τους Παραστάτες στη Λιτάνευση του Τιμίου Σταυρού και  των θαυματουργών Ιερών Εικόνων Παναγίας Όρους των  Ελαιών και   Παμμεγίστων Ταξιαρχών, που θα ξεκινήσει στις 10.00 π.μ. μπροστά από τη Μητρόπολη.   

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Ο ΤΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΔΟΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Δεχτήκαμε σήμερα την επίσκεψη του ταμία της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, κ. Μάνου Ανδρουλάκη, ο οποίος συνοδευόταν από τον πρόεδρο του συλλόγου των Σερραίων εκπαιδευτικών, κ. Πασχάλη Στεφάνου. Ο σκοπός της επίσκεψης ήταν ενημερωτικός και αφορούσε τα τρέχοντα ζητήματα της εκπαίδευσης και την οργάνωση του διεκδικητικού αγώνα των εκπαιδευτικών. 

31η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ

Στις 30 Οκτωβρίου έγινε η παρουσίαση της εκπαιδευτικής δράσης για την ημέρα της αποταμίευσης από τους μαθητές της Έκτης τάξης.  Η παρουσίαση έγινε σε δύο φάσεις, μία για τους μαθητές των μικρών τάξεων και μία για τους μεγαλύτερους μαθητές. 
Οι μαθητές της Έκτης τάξης μίλησαν για το ρόλο της αποταμίευσης και για το τι απεικονίζουν τα ελληνικά κέρματα. Προβλήθηκαν βίντεο στους μικρούς μαθητές, για να μάθουν τα ευρώ, και ένα βίντεο με τίτλο "Η κότα με τα χρυσά αυγά" από τους μύθους του Αισώπου. Οι μεγάλες τάξεις παρακολούθησαν ένα άλλο βίντεο για τον υπερκαταναλωτισμό. Στην προβολή βοήθησε η συνάδελφος της Πληροφορικής, κ. Μαρία Γκουτουλούδη. 
Οι μαθητές δούλεψαν πάνω την έννοια της αποταμίευσης δημιουργώντας έργα με τη συνάδελφο των Εικαστικών, κ. Βαρβάρα Μυστίλογλου, όπως κουμπαράδες από κουτί χάρτινο, μεταλλικό και γυάλινο (Δ τάξη) διακοσμημένα από ετερόκλητα υλικά. Η Ε2 χρησιμοποίησε κουτί από χάρτινο από γάλα ή χυμό και το μετέτρεψε σε πορτοφόλι. Οι μικρές τάξεις (Α,Β,Γ) σχεδίασαν και χρωμάτισαν δικά τους φανταστικά νομίσματα δίνοντάς τους δική τους χρηματική αξία.
Στο τέλος οι μαθητές της Έκτης τάξης τραγούδησαν ένα τραγούδι για την αποταμίευση σε στίχους και μουσική της κ. Καλλιόπης Σισμάνη, μουσικού του σχολείου μας.  

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ

Κλειστά θα παραμείνουν τα σχολεία την ερχόμενη Τετάρτη 7 Νοεμβρίου λόγω εκλογών για ανάδειξη αιρετών μελών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια και την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου λόγω εορτής των πολιούχων των Σερρών.