Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ...

Την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου θα τιμήσει η πόλη μας τους πολιούχους Αγίους και Παμμεγίστους Ταξιάρχες Μιχαήλ και Γαβριήλ. Το σχολείο μας θα εκπροσωπηθεί στην πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία, που θα τελεστεί στη Μητρόπολη Σερρών, με τη Σημαιοφόρο και τους Παραστάτες, που για αυτό το σκοπό θα βρίσκονται στο Ναό στις 10.00 το πρωί. Στη συνέχεια θα συμμετέχουν στην πομπή της λιτάνευσης των ιερών εικόνων Παμμεγίστων Ταξιαρχών και Παναγίας Κοσμοσώτειρας, η οποία θα ξεκινήσει περίπου στις 10.30΄.  
Τα σχολεία της πόλης των Σερρών θα παραμείνουν κλειστά την Τετάρτη τιμώντας την εορτή των Αγίων. 

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ... ΞΕΚΙΝΑΜΕ

Την ερχόμενη Δευτέρα ξεκινάνε τα έργα υποδομών στο διπλανό οικόπεδο, ώστε με τη λήξη τους να ενσωματωθεί στην αυλή του σχολείου μας. Η προσπάθεια τριών ετών πλησιάζει στο τέλος της. Η όψη του οικοπέδου σε τίποτε δεν θα θυμίζει αυτή που είναι τώρα, καθώς η πρόσβαση από την πλευρά της Χαριλάου Τρικούπη προβλέπεται να έχει μια μεγάλη πόρτα για τα βαρέου τύπου οχήματα, που θα εισέρχονται στο χώρο του σχολείου. 
Αναπόφευκτα τα δέντρα, που σήμερα βρίσκονται στο όριο του οικοπέδου, θα πρέπει να κοπούν, για να γίνει η νέα περίφραξη. Η αχλαδιά και οι λεύκες δεν θα προσφέρουν ξανά ούτε φρούτα ούτε σκιά στους επισκέπτες. Στη θέση τους θα μπουν νεαρής ηλικίας δέντρα συμβατά με το περιβάλλον, στο οποίο παίζουν παιδιά.  
Η εικόνα του οικοπέδου σε τίποτε δεν θα θυμίζει το παλιό οικόπεδο, αφού στην έκτασή του προβλέπεται η κατασκευή ενός γηπέδου μπάσκετ και ενός γηπέδου βόλεϊ, παρτέρια με λουλούδια, δεντροφύτευση και, κυρίως, ενός συστήματος απορροής των βρόχινων υδάτων. 
Καθώς όλο το οικόπεδο θα στρωθεί με πορόλιθο, αυτό είναι το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί, θα κάνει - με την λήξη των εργασιών και την παράδοση προς χρήση - το χώρο ευπρεπή και καθαρό, που σε συνδυασμό με το διπλανό πάρκο, θα αποτελεί για το σχολείο μας και την ευρύτερη περιοχή κόσμημα και χώρο αναψυχής, εκτόνωσης και παιχνιδιού.  

ΦΑΣΟΥΛΙ ΤΟ ΦΑΣΟΥΛΙ ...

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Έκτης τάξης παρουσίασαν μια ωραία εκδήλωση αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, η οποία τιμάται κάθε χρόνο στις 31 Οκτωβρίου.
Το περιεχόμενο της εκδήλωσης ήταν πλούσιο και περιελάμβανε συμβουλές για την αποταμίευση, δραματοποίηση σε κείμενα του Αντώνη Παπαθεοδούλη απ' το βιβλίο του "Αν κάθε μέρα..." και εικαστικές δημιουργίες των μαθητών της Β2 τάξης, οι οποίοι εμπνεύστηκαν απ' το συγκεκριμένο βιβλίο.
Τα παιδιά έντυσαν και μουσικά την εκδήλωση τραγουδώντας το ομώνυμο τραγούδι "Η Αποταμίευση" σε στίχους και μουσική της εκπαιδευτικού του σχολείου μας, κ. Πόπης Σισμάνη. Στο τέλος έπαιξαν θέατρο, το παραμύθι του Αισώπου "Ο τζίτζικας κι ο Μέρμηγκας", σε μουσική επιμέλεια και διασκευή της Πόπης Σισμάνη.
Τέλος, οι μαθητές της Τρίτης τάξης ζωγράφισαν ελεύθερα πάνω στο θέμα της αποταμίευσης. Ο Διευθυντής του σχολείου μας συνεχάρη τους συντελεστές της εκδήλωσης Πόπη Σισμάνη, Βάιο Κοφίτσα και Νίκη Σαρακενίδου για την οργάνωση και την παρουσίαση της εκδήλωσης, καθώς και τους μαθητές για την συμμετοχή τους.