Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΣΚΟΠΟ ...

Το Λαογραφικό Μουσείο Νέου Σκοπού επισκέφτηκαν οι τάξεις Τρίτη και Τετάρτη τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου στο πλαίσιο των οργανωμένων εκπαιδευτικών επισκέψεων του πρώτου τριμήνου.
Στο φιλόξενο χώρο του μουσείου συναντήσαμε την κ. Αναστασία Φόρογλου, συνταξιούχο εκπαιδευτικό, που μας έκανε την τιμή να μας ξεναγήσει στους χώρους του και να μας μιλήσει για τα εκθέματά του.
Το μουσείο αποτελεί το στολίδι του χωριού και σ' αυτό οι κάτοικοί του έχουν συγκεντρώσει εκθέματα, που τα δώρισαν οι παλαιότεροι, για να μεταφερθεί η ιστορική γνώση στους νεότερους.
Στη συνέχεια επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις του Κέντρου θεραπευτικής ιππασίας λίγο έξω από το χωριό, για να δούνε από κοντά τα υπέροχα και περήφανα ζώα, που αξιοποιούνται σε προγράμματα θεραπείας ατόμων με αναπηρίες.
Η εμπειρία της επαφής με το άλογο θα μείνει αξέχαστη σε όλους μας κι ακόμα περισσότερο η ζεστή υποδοχή των ανθρώπων του Κέντρου που με υπομονή και αληθινή αγάπη στηρίζουν τόσο τους ανθρώπους με αναπηρίες όσο και τους πολύτιμους θεραπευτές τους.  

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΒΙΟΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΙΜΝΙΟ

Το εργοστάσιο βιοκαυσίμων στο Παραλίμνιο επισκέφτηκαν οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Πέμπτης και Έκτης τάξης την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου. Είναι η δεύτερη φορά, που το σχολείο μας επισκέπτεται το χώρο αυτό παραγωγής αναγνωρίζοντας τη σημασία της αειφορίας στη ζωή μας. 
Ήδη από το πρωί ο υπεύθυνος προσωπικού μας περίμενε και μας καλωσόρισε στην είσοδο του κτιρίου Διοίκησης και μετά από ένα σύντομο καλωσόρισμα μας παρέδωσε στον υπεύθυνο παραγωγής, για να αρχίσει η ξενάγησή μας.
Τα παιδιά άκουγαν με προσοχή τον υπεύθυνο διατυπώνοντας τις δικές τους ερωτήσεις και απορίες για το είδος του καυσίμου, τη χρησιμότητα και τον τρόπο επεξεργασίας του. Φύγαμε απ' το εργοστάσιο πλήρως ικανοποιημένοι και περήφανοι, που μια τέτοια μονάδα παραγωγής βρίσκεται στην περιοχή μας.
Ο επόμενος σταθμός μας ήταν το κωπηλατοδρόμιο Πεθελινού και οι εγκαταστάσεις του τοπικού συλλόγου "Κερκινίτης". Σε ένα μεγάλο κανάλι, που δημιουργήθηκε πριν 80 περίπου χρόνια για τις ανάγκες αποξήρανσης της λίμνης του Αχινού, βρίσκεται ένα φυσικό κωπηλατοδρόμιο, που θα το ζήλευαν και οι μεγαλύτεροι σύλλογοι της χώρας.
Οι υπεύθυνοι του συλλόγου μας μίλησαν για το σύλλογο και μας άφησαν να δοκιμάσουμε λίγο απ' την προπόνηση των αθλητών. Όμως μάθαμε ο γιος του κ. Σουλαρίδη, που μας βοήθησε στην ξενάγηση, κλήθηκε την προηγούμενη μέρα απ' τον προπονητή της Εθνικής Ελλάδος, για να στελεχώσει την ομάδα ενόψει διεθνών αγώνων.
Ευχόμαστε ο σύλλογος του Πεθελινού να βγάλει και Ολυμπιονίκες.

ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΚΔΑΠ;

Βελτιώνονται οι υποδομές του σχολείου μας με τη λειτουργία του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών. Συγκεκριμένα, ένα νέο σύστημα πυρανίχνευσης εγκαταστάθηκε στο σχολείο μας στους χώρους που αξιοποιούνται σήμερα για τη διδασκαλία, δηλαδή του πρώτου ορόφου.
Οι νέοι ανιχνευτές καπνού διασκορπίζονται στο κτίριο και μόλις λάβουν το σχετικό ερέθισμα, θα ενεργοποιήσουν τη σειρήνα, που θα σημάνει την έναρξη της εκκένωσης του κτιρίου.
Οι παρεμβάσεις αυτού του είδους θα συνεχιστούν (οι πόρτες των αιθουσών διδασκαλίας θα επενδυθούν με πυρίμαχο υλικό) κι έτσι οι υποδομές θα ενισχυθούν σημαντικά για πάντα, ακόμα κι αν σταματήσει κάποτε η υλοποίηση του προγράμματος.
Για την επόμενο χρονιά αναμένεται να λειτουργήσει ΚΔΑΠ στο σχολείο μας με διπλάσιο αριθμό παιδιών.

ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ...


Στις 10 Δεκεμβρίου ολοκληρώνεται η διάρκεια του πρώτου τριμήνου του σχολικού έτους 2016-17 και το σχολείο μας προγραμματίζει την ενημέρωση των γονέων και την επίδοση της βαθμολογίας αυτής της περιόδου για την Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου

Το πρόγραμμα εκείνης της ημέρας θα δεν διαταράσσεται ούτε κατά τον πρωινό ούτε κατά τον απογευματινό κύκλο.
Η ενημέρωση έχει σκοπό να διευκολύνει τους γονείς στον προγραμματισμό της άδειας απουσίας απ' την εργασία τους.  

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

ΕΙΣΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ

Μια δυσάρεστη έκπληξη επεφύλαξε η χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σερρών για τον Διευθυντή του σχολείου μας. Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Σερρών, κ. Αγγελίδης, διατύπωσε την άποψη ότι είναι παράνομο να επενδύει χρήματα το σχολείο για τον εξοπλισμό του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών, καθώς επίσης και για τη δημιουργία ταινιών μικρού μήκους, γιατί δεν αποτελούν επιλέξιμες δαπάνες για την λειτουργία των σχολικών μονάδων. Ακόμα καυτηρίασε την αγορά καφετιέρας για την εξυπηρέτηση των είκοσι εκπαιδευτικών του σχολείου, των προσκεκλημένων μας, των γονέων κι όλων όσων επισκέπτονται το σχολείο για υπόθεσή τους. Έφτασε στο σημείο να εναντιωθεί στην άριστη κινηματογραφική αναπαράσταση της ίδρυσης του ομίλου ΟΡΦΕΑ Σερρών πέρσι απ' τους μαθητές με την ευκαιρία του εορτασμού των 110 χρόνων, γιατί δαπανήθηκαν χρήματα για αγορά 5 ομπρελών εποχής. Στην παρουσίαση της εκδήλωσης να σημειωθεί ότι ήταν προσκεκλημένος ο κ. Αγγελίδης, ο οποίος τότε είχε εκφράσει το θαυμασμό του για το περιεχόμενο της εκδήλωσης. 
Κύριε Δήμαρχε, είστε λάθος! 
Η ταινία μικρού μήκους με θέμα την ίδρυση του ομίλου ΟΡΦΕΑ Σερρών απ' όπου οι σχετικές φωτογραφίες παίρνει μέρος φέτος στον 3ο διεθνή μαθητικό διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους, που διοργανώνει η Διεύθυνση πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.