Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΣΕΡΡΑΪΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Το Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 9:00 μ.μ. στο κεντρικό αμφιθέατρο του ΤΕΙ Σερρών παρουσιάζεται η θεατρική παράσταση «Ομηρία, Μνήμες ενός Ξεριζωμού» σε επιμέλεια κειμένων και σκηνοθεσία της Μαρίας Μεντίζη, μιας συνεργάτιδας του σχολείου μας κατά το παρελθόν. Ένα θεατρικό δρώμενο που πραγματεύεται την οδύσσεια των Τζουμαγιωτών, στιγμές από την πορεία, την παραμονή στη Σερβία και την επιστροφή τους.
Στην παράσταση συμμετέχουν ερασιτέχνες ηθοποιοί, οι οποίοι παρουσιάζουν το χρονικό της Ομηρίας. Η παράσταση κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον καθώς καταφέρνει να μεταφέρει με εικόνες όλες τις μνήμες των Ηρακλειωτών που έχουν από παππούδες, γιαγιάδες και συγγενείς, οι οποίοι έζησαν τα γεγονότα εκείνα κατά τη διάρκεια του πρώτου παγκοσμίου πολέμου και που, δυστυχώς, δεν βρίσκονται πλέον στη ζωή.

Τα κείμενα του θεατρικού δρώμενου βασίζονται στην ιστορία του Γ. Τζεμαϊλα, στη νουβέλα του Χ. Σαμαρά «Κάποιοι έπρεπε να είναι εκεί», σε καταγεγραμμένες μαρτυρίες του Ι. Πασχαλιά, έτσι όπως τις μεταφέρει η κόρη του Ελένη Πασχαλιά-Γκένιου, αλλά και σε αναμνήσεις  πολλών άλλων ανθρώπων που συμπληρώνουν το χρονικό καθώς και σε πρωτότυπα κείμενα της Φανής Κεχαγιά και της Μαρίας Μεντίζη.
 Η είσοδος είναι 5,00 ευρώ.

O ΠΙΝΟΚΙΟ ΣΤΟ ΔΗΠΕΘΕ ΣΕΡΡΩΝ

Το Σάββατο 5 Νοεμβρίου ανέβηκε η παράσταση "Πινόκιο" απ' την Παιδική Σκηνή του ΔΗΠΕΘΕ Σερρών, η οποία θα παίζεται έως τα μέσα Δεκεμβρίου.
Το σχολείο μας έχει προγραμματίσει να παρακολουθήσει την παράσταση στις 9 Δεκεμβρίου.
Το παραμύθι, που γράφτηκε το 1883 απ' τον Ιταλό Κάρλο Κολόντι, έχει ως ήρωα ένα αγόρι που μεγαλώνει η μύτη του κάθε φορά που λέει ψέματα. Το μήνυμα του έργου έχει να κάνει με την επιλογή του ανθρώπου ανάμεσα στο καλό και το κακό, όταν συνειδητοποιεί τι είναι το καθένα. Η άσκηση της συνείδησης του ανθρώπου και οι προεκτάσεις για τις ανθρώπινες επιλογές είναι που έχει κάνει το παραμύθι αυτό τόσο αγαπητό σε όλο τον κόσμο.

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

ΤΟ 18ο ΔΗΜ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ


      Το 18ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών θα συμμετέχει αύριο Τρίτη 8 Νοεμβρίου στις εορταστικές και λατρευτικές εκδηλώσεις στη μνήμη των Αρχιστρατήγων Μιχαήλ και Γαβριήλ, προστατών της πόλης των Σερρών, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών. 
Για το σκοπό αυτό αντιπροσωπεία του σχολείου, αποτελούμενη απ' το Διευθυντή του σχολείου, κ. Δημήτρη Σιαμάγκα, τη Σημαιοφόρο και τους Παραστάτες θα παρευρεθούν στην Θεία Λειτουργία και κατόπιν στη Λιτάνευση των  Ιερών & Θαυματουργών Εικόνων Παμμεγίστων Ταξιαρχών & Παναγίας Ξένης στις 10.00 π.μ. 
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών όρισε συντονιστή-υπεύθυνο τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κ. Καραϊβάνη Στυλιανό, ο οποίος και θα υποδέχεται τις αντιπροσωπείες των σχολείων στο προαύλιο του Ναού. 
Κατά συνέπεια, αύριο Τρίτη 8 Νοεμβρίου το σχολείο θα παραμείνει κλειστό καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. 

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

ΤΟ 18ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1940


Μαθητές, γονείς και συγγενείς τους τίμησαν την εορταστική εκδήλωση, που οργάνωσαν και παρουσίασαν οι δάσκαλοι του 18ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών της Πέμπτη 27 Οκτωβρίου. Σε μια κατάμεστη αίθουσα οι μαθητές της Τρίτης και Τετάρτης τάξης, που είχαν την ευθύνη για το σχεδιασμό της γιορτής, τίμησαν τους αγωνιστές του έπους του 1940. 


Το πρόγραμμα είχε απ' όλα: ποιήματα, σκετσ, αφηγήσεις, τραγούδια, προβολή ταινίας. Στη σημαιοστολισμένη σκηνή του σχολείου ανέβηκε το σύνολο των μαθητών με τις δασκάλες και τους γονείς να καμαρώνουν τα παιδιά τους.


Σκηνές του πολέμου ζωντάνεψαν απ' τους πρωταγωνιστές της εκδήλωσης και οι θεατές παρακολούθησαν, έμαθαν και αντιλήφθηκαν για το ρόλο όλων:


το ρόλο των στρατιωτών μας, των γονιών τους κι όλης της ελληνικής κοινωνίας, των αδελφών νοσοκόμων, των γυναικών της Ηπείρου, που σήκωσαν ένα τεράστιο βάρος, αλλά και σύσσωμου του ελληνικού λαού, που συνέχισε την αντίσταση και μετά τη συνθηκολόγηση.


Με τη λήξη της εκδήλωσης ο Διευθυντής του σχολείου, κ. Δημήτρης Σιαμάγκας, παρέδωσε τη σημαία του σχολείου στη σημαιοφόρο, μαθήτρια της Έκτης τάξης Μαρία Τσαϊλή, για να εκπροσωπήσει το σχολείο στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στην πόλη των Σερρών επικεφαλής των δύο τμημάτων των μαθητών.

ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ

    Σας ενημερώνουμε ότι η Ιερά Μητρόπολη Σερρών και Νιγρίτης υλοποιεί και φέτος τις φιλανθρωπικές και κοινωνικές δράσεις της, «Κοινωνικό Παντοπωλείο» και «Κεντρικό Διαμητροπολιτικό Συσσίτιο», με στόχο την προστασία και ενίσχυση εκείνων των κοινωνικών ομάδων, που αδυνατούν να εξασφαλίσουν τα στοιχειώδη είδη διατροφής τους.
   Η Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης και οι σχολικές μονάδες της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών συμμετέχουν και φέτος στην ενίσχυση των παραπάνω δράσεων στηριζόμενες στην πεποίθηση ότι κάθε εκδήλωση συμπαράστασης και κοινωνικής αλληλεγγύης αποτελεί ύψιστη πράξη ανθρωπιάς και ταυτόχρονα πράξη που εντάσσεται στον παιδευτικό ρόλο του σχολείου.

   Για το λόγο αυτό, καλούμε τους γονείς των μαθητών μας, που επιθυμούν να συνδράμουν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο και στο Κεντρικό Διαμητροπολιτικό Συσσίτιο, να δώσουν απ’ το υστέρημά τους όποια προϊόντα κρίνουν αναγκαία και απαραίτητα16η Δεκεμβρίου ορίζεται ως η καταληκτική ημερομηνία συγκέντρωσης προϊόντων για το σχολείο μας), παραδίδοντάς τα στο/η δάσκαλο/α της τάξης τους.