Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ...

Ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 27, παρ. 3 του Ν. 3016/2002 (Φ.Ε.Κ. Ά 110) όπως τροποποιήθηκε με το άρθ. 28, παρ. 1 του Ν. 3879/2010 (Φ.Ε.Κ. Ά 163)
 οικογένειες, συμπεριλαμβανομένων και των μονογονεϊκών, των οποίων τα παιδιά φοίτησαν την προηγούμενη σχολική χρονιά στο Νηπιαγωγείο, στο Δημοτικό ή στο Γυμνάσιο (έως 16 ετών) δικαιούνται οικονομική ενίσχυση τριακοσίων (300) ευρώ εφόσον το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των (3.000) ευρώ (ως ετήσιο οικογενειακό εισόδημα νοείται το συνολικό ετήσιο φορολογούμενο πραγματικό ή τεκμαρτό, καθώς και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο, εισόδημα του φορολογούμενου, της συζύγου του και των ανήλικων τέκνων του, από κάθε πηγή τους).
Πληροφορίες και υπόδειγμα αίτησης στο σχολείο μας.

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ...

Οι εκπαιδευτικοί, που περίμενε το σχολείο μας για να λειτουργήσει με πλήρες ωράριο από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του νέου σχολικού έτους, τοποθετήθηκαν χθες και κατά συνέπεια τα μαθήματα θα γίνονται με αναπτυγμένο το πρόγραμμα μαθημάτων στο σύνολό τους από την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου. Μία από τις αλλαγές, που ισχύουν από φέτος, είναι η επέκταση του καθημερινού προγράμματος για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Πρώτης και Δευτέρας τάξης κατά μία ώρα και η απουσία των δύο επιπλέον ωρών την εβδομάδα για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Πέμπτης και Έκτης τάξης και για αυτό το λόγο όλες οι τάξεις θα ολοκληρώνουν το πρόγραμμά τους στις 13.15΄.  
Το Ολοήμερο Τμήμα θα λειτουργήσει κανονικά από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του δηλαδή από 13. 15 έως 16.00 παρά το ότι δεν έχει στελεχωθεί πλήρως.
Ειδικά για την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου αμέσως μετά τον προγραμματισμένο αγιασμό θα ακολουθήσει συνάντηση και γνωριμία των μαθητών/τριών με τους δασκάλους τους και των γονέων με το Διευθυντή του σχολείου για ενημέρωση. Την ίδια ώρα το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων θα καλωσορίσει τους μαθητές με εδέσματα και κάποιο δωράκι για τα πρωτάκια.
Επειδή την ίδια ημέρα θα γίνει η παράδοση του συνόλου των βιβλίων στους μαθητές παρακαλούμε τους γονείς να μεριμνήσουν σχετικά έχοντας μαζί τους εκτός της σχολικής τσάντας κι επιπλέον μέσα μεταφοράς.

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 12 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

Τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά 2016-17. Στο σχολείο μας η τελετή του αγιασμού θα ξεκινήσει στις 8.30, ενώ μαθητές και γονείς θα είναι στο σχολείο στις 8.10, όπως κάθε μέρα για την πρωινή προσευχή και τις σχετικές ανακοινώσεις.
Την προσεχή εβδομάδα αναμένεται να ολοκληρωθούν οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών, ώστε όλοι όσοι θα προσφέρουν διδακτικό έργο στο σχολείο μας να αναλάβουν υπηρεσία. Προς το παρόν έχει τοποθετηθεί μία δασκάλα και μία καθηγήτρια Γαλλικών, ενώ παραμένουν τα κενά σε γυμναστή, Τμήμα Ένταξης, καθηγήτρια Γερμανικών και Αγγλικών, καθηγήτρια Πληροφορικής και Θεατρολόγο.

Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

ΚΔΑΠ ΤΟ 18ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ;

Επίσκεψη αντιπροσωπείας του Δήμου Σερρών για αυτοψία του χώρου και πιστοποίηση απ' την Πυροσβεστική Υπηρεσία δέχτηκε το σχολείο μας την Δευτέρα 1 Αυγούστου στο πλαίσιο της οργάνωσης της προετοιμασίας για τη λειτουργία Κέντρων δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών στο Δήμο Σερρών. Ο πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΣ, κ. Ευθύμης Ραμπότας, συνοδευόμενος από δύο Μηχανικούς του Δήμου επισκέφτηκαν τους προτεινόμενους χώρους και διαπίστωσαν την αρτιότητα των υποδομών για τη φιλοξενία παιδιών.
Η λειτουργία των ΚΔΑΠ αναμένεται στα μέσα Φθινοπώρου, εφόσον εκδηλωθεί το ανάλογο ενδιαφέρον από τους γονείς των παιδιών και σε εκείνα τα σχολεία, τα οποία θα συγκεντρώσουν ικανό αριθμό αιτήσεων.

Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΤΟ 18ο ΔΗΜ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Μόλις χθες, Παρασκευή 15 Ιουλίου, ολοκληρώθηκαν οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών, οι οποίοι ζητούσαν τοποθέτηση ή μετάθεση σε σχολικές μονάδες της Π.Ε. Σερρών.
Η διαδικασία αυτή βρήκε το σχολείο μας να ενισχύεται σημαντικά, καθώς λύθηκε ένα χρόνιο πρόβλημα αναφορικά με την έγκαιρη τοποθέτηση μουσικού. Μετά από χρόνια προσπαθειών το 18ο έχει τη δική του οργανική θέση κι αυτή πληρώθηκε απ' την εξαιρετική συνάδελφο και συνεργάτη του σχολείου για πολλά χρόνια, κ. Πόπη Σισμάνη.  
Επιπλέον, βρήκε τη λύση του άλλο ένα πρόβλημα, αυτό της αντικατάστασης του συνταξιοδοτηθέντος γυμναστή, κ. Μητρόπουλου με την άξια συνάδελφο, κ. Σοφία Καρατζά, η οποία εργάστηκε την προηγούμενη σχολική χρονιά στο σχολείο μας με εξαιρετική επιτυχία.
Η οριστική επίλυση των δύο αυτών ζητημάτων θέτει σε άλλη βάση τη λειτουργία του σχολείου μας, καθώς ο προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου θα ξεκινά και για αυτές τις ειδικότητες με τη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους απρόσκοπτα και  μεθοδικά.
Τέλος, τοποθετήθηκε ο συνάδελφος Χαράλαμπος Σαΐτογλου στο σχολείο μας σε αντικατάσταση της κ. Ραμπίδου, που μετατέθηκε στο 8ο Δημ. Σχολείο Σερρών.