Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ...

Τελέστηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους σήμερα στις 9.00΄στο σχολείο μας χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Σερρών και Νιγρίτης, κκ Θεολόγου και παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Σερρών, κ. Ιωάννη Μωυσιάδη, και του Διευθυντή Α/βάθμιας εκπαίδευσης, κ. Ξενοφώντα Παπασταμόπουλου. 
Ο πνευματικός ηγέτης της περιοχής μας και οι ανώτατοι αυτοδιοικητικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες έδωσαν τις ευχές τους στους μαθητές, τους γονείς και τους δασκάλους για μια χρονιά γεμάτη από υγεία, χαρά και δημιουργία.
Ο Διευθυντής του σχολείου, κ. Σιαμάγκας, αφού καλωσόρισε τους μαθητές στο φυσικό τους χώρο και τους ευχήθηκε καλή σχολική χρονιά, απευθύνθηκε τόσο στα πρωτάκια για να τα διαβεβαιώσει ότι το σχολείο θα είναι για αυτά μια ασφαλή και ζεστή αγκαλιά, όσο και  στους μεγαλύτερους μαθητές της Ε και Στ τάξης για να τους επισημάνει ότι αποτελούν πρότυπο και παράδειγμα για όλους τους υπόλοιπους. 
Οι μαθητές στη συνέχεια προσήλθαν στις αίθουσες, όπου τους παραδόθηκαν τα βιβλία, και φεύγοντας γλυκάθηκαν από τα κεράσματα που προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. 

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου το σχολείο μας θα λειτουργήσει μέχρι τις 10.00, καθώς οι μαθητές κι οι γονείς τους θα αποχωρήσουν αμέσως μετά την παραλαβή των βιβλίων. 
Την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά, δηλαδή οι μαθητές/τριες της Α και Β τάξης θα σχολάσουν κανονικά στις 12.30, ενώ των υπόλοιπων τάξεων στις 13.15. Το Ολοήμερο Τμήμα του σχολείου μας θα λειτουργήσει κανονικά από την Παρασκευή σύμφωνα με την ώρα αποχώρησης που δήλωσαν οι γονείς.
Τέλος, για την πρώτη εβδομάδα θα δοθεί ένα πρόχειρο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων το οποίο θα οριστικοποιηθεί, όταν θα στελεχωθεί το σχολείο μας με όλες τις ειδικότητες. Σε κάθε περίπτωση οι μαθητές θα σχολάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα της τάξης τους. 

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΙΣ 9.00 Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ



Ανακοινώνεται ότι ο αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2014-15 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 9.00 π.μ. παρόντος του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Σερρών & Νιγρίτης, κ. Θεολόγου.

Αμέσως μετά οι μαθητές θα προσέλθουν στις αίθουσες, όπου και  θα παραλάβουν τα βιβλία απ’ τους δασκάλους τους. Κατά συνέπεια, θα πρέπει να έχουν φροντίσει για τον τρόπο μεταφοράς τους.

Οι γονείς θα συγκεντρωθούν στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου – στον πάνω όροφο – για μια σύντομη ενημέρωση σχετικά με θέματα λειτουργίας του σχολείου. 

Παρακαλούνται οι μαθητές κι οι συνοδοί τους να βρίσκονται στο χώρο του σχολείου στις 8.30΄

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΝΟΙΞΑΜΕ....

Από τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου το σχολείο μας λειτουργεί κατά τις ώρες 8.00 - 13.30 εξυπηρετώντας όσους γονείς έχουν εκρεμμότητες σχετικά με τη φοίτηση των παιδιών τους και παράλληλα κάνοντας τις απαραίτητες προετοιμασίες, ώστε την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου να είναι όλα έτοιμα για την έναρξη του σχολικού έτους.
Μέχρι την επόμενη Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου θα έχει ανακοινωθεί και το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό - εκτός όσων έχουν οργανική θέση -
που θα χρειαστεί το σχολείο μας για τις ανάγκες του νέου έτους (μουσικός, γυμναστής και δύο δάσκαλοι).
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ...


Ένα βίντεο που απλά μας... ταξιδεύει δημοσίευσε μέσω διαδικτύου το Visit Greece. Το κλιπ περιέχει μοναδικές εικόνες από το απέραντο γαλάζιο της Ελλάδας και μας ξεναγεί στα πιο γραφικά και όμορφα μέρη του τόπου μας.
Απολαύστε το!

αν δεν ανοίγει ο υπερσύνδεσμος, ο σύνδεσμος είναι:
http://www.seleo.gr/koinwnia/143662-mia-voutia-stin-ellada-binteo#.U8j457HNyAg